Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
Klachten
Het is belangrijk dat je je goed voelt bij je verloskundige, want zwanger zijn is al spannend genoeg. Daarom doen we er alles aan om jullie zo goed mogelijk te begeleiden. Het is prettig als het contact met ons goed verloopt. Toch kan het voorkomen dat dingen anders gaan dan je wilt. Bespreek dit met ons, we proberen er dan samen uit te komen.
Klacht indienenInschakelen klachtenfunctionaris
Lukt het niet om er samen met ons uit te komen wanneer je een klacht hebt? Of wil je hulp bij het indienen van een klacht? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Zij (of hij) is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.
De externe klachtenfunctionaris van het CBKZ is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag (van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.30 uur) via 088 – 0245123. Je kunt ook een mail sturen naar klachtverloskunde@cbkz.nl